Home

Welkom,

De kinepraktijk 'het zwemhuis' is geopend sinds april 2014.
Naast kinesitherapie kan je bij het zwemhuis ook terecht voor hydrotherapie, watergewenning en zwemles.

Het water heeft een aangename temperatuur van 30°C.

Heb je nog vragen of graag wat extra informatie, aarzel niet om contact op te nemen.


Groetjes, 


Het zwemhuisteam