Welkom,
De kinepraktijk 'het zwemhuis' is geopend sinds april 2014.
Naast kinesitherapie kan je bij het zwemhuis ook terecht voor hydrotherapie, watergewenning en zwemles.
Het water heeft een aangename temperatuur van 30°C.
Heb je nog vragen of graag wat extra informatie, aarzel niet om contact op te nemen.
Groetjes,
Het zwemhuisteam


